capodanno

Nyår alltså! Det blev riktigt lyckat. Det brukar ju liksom räcka med att man omger sig med folk man trivs med, så det gjorde vi =) Den flashiga nyårsmiddagen bestod av hämtpizza, tro det eller ej. För att väga upp det var alla killar iförda stiliga kostymer eller smokings och tjejerna var vackra i sina klänningar och kjolar. Och så hade jag och Simon förberett efterrätt, en riktigt god (och snygg!) panna cotta. Tolvslaget tillbringades på en gräsplätt i den kalla natten, med skumpa och raketer. Jag hade en varm arm om min midja, så jag var mer än nöjd. 

Jaha, nu får vi väl se vad 2012 kan ha att bjuda på. Jag känner på mig att det kommer att bli ett händelserikt år.



Nyårsmiddag




Panna cotta




Jag och Simon






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0