yellowdaze

Jag är så stolt över vårt band! Jag älskar dem! Jag har så galet roligt tillsammans med dem. Vad lyckligt lottad man känner sig ibland.
I morse var det dags att bege sig till SR Jönköpings lokaler. Halv nio gick vi i sändning, blev intervjuade och sedan framförde vi vårt bidrag i SR Jönköping P4:s Alternativa Melodifestival. Givetvis var det nervöst, men jag tycker att vi klarade oss bra i alla fall. Kul att få vara med på radio och visa vad vi kan göra av en gammal 70-talsdänga! Nu blir det spännande att lyssna på de kommande bidragen och se hur det går för oss i tävlingen.

Det händer mycket nu. Vi har fått en ny trummis och den nya hemsidan är klar! Titta gärna in på den och lyssna på våra nyinspelade låtar! Man måste väl få göra lite reklam...?

Kommentarer
Postat av: Lotta

tack fina du

2012-02-13 @ 13:16:59
URL: http://enlitenlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0