il sole

Jag har lagt ner mina tappra försök att blogga från mobilen, det är synd att appen fungerar så dåligt! Det blir något fel hela tiden, det går inte att ladda upp bilder och sen går det tydligen inte heller att kommentera inläggen jag skriver. Det känns aningen meningslöst... Men jag undrar hur jag hade tid att sitta så mycket vid datorn förr i tiden? Nu känns det som om jag inte har någon tid alls. Den här månaden har varit hektisk, med heltidsjobb, radioinspelning, träning... Hur ska man hinna med allt? ;-)

Men! Åh, vad härligt det är med solen som har börjat titta fram. Två lunchraster denna veckan har jag och Therese, som jag jobbar med, gått ut och ställt oss i solen mot en vägg en stund. Och strålarna värmer verkligen! Jag tror knappast att det finns något bättre än när man börjar känna värmen från solen efter en lång och (enligt mig) trist vinter. Jag älskar våren. Komsi!




Bilden har väl ingenting med texten att göra. Ja, kanske sol då.
Detta är en vy som jag aldrig kommer att tröttna på!

Kommentarer
Postat av: Sonya

Satt också ute idag under min rast, så himla varmt och skönt!

2012-02-23 @ 19:33:39
URL: http://sonyaf.blogg.se/
Postat av: Louise

Du kan få lite tid av mig om du vill? Jag har ganska gott om det nämligen ;)

2012-02-23 @ 23:06:00
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0