2012-08-29

Det var minst fem månader sedan jag var sjuk, så det var väl på tiden antar jag. Natten till igår vaknade jag upp med feber och ont i halsen, så jag fick snällt stanna hemma från jobbet. Vilken tur att jag har en så fin kille som tar hand om mig; köper frallor till frukost, lagar lunch och fixar och donar. Jag stannade hemma idag också, men nu känner jag mig bättre. Det är bara halsen som strular, men det får den väl göra bäst den vill, jag har andra saker för mig. Två dagar kvar på jobbet och imorgon får vi hålla tummen för att det går vägen på ett litet möte... Hoppas!



Kommentarer
Postat av: Louise

Tummarna hålls!!!

2012-08-29 @ 22:40:14
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Vad tur att det går framåt, hoppas halsen ger med sig snart också! Krya krya krya!

sv: Men eller hur!? Ja är mer arg på vakten än han som tafsade, ologiskt nog. Men killar som tafsar är idioter, men ordningsvakter är fasen utbildade till att se till att göra allt för att sådant inte ska hända, och inte fan lyfte han ett finger. Snart säger han väl att vi hade för kort kjul också, trots att vi båda hade blåjeans.

2012-08-31 @ 10:55:09
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0