skärtorsdag & infomöte

Hoppas att ni alla har en trevlig skärtorsdag! Det betyder ju, för de flesta, långledigt! Härligt. Jag, däremot, ser faktiskt fram emot att jobba några timmar på Elmias bilmässa i helgen. Den, enligt mig, nästan roligaste mässan att jobba på, det är så mycket folk och tiden bara flyger iväg för att man har fullt upp hela tiden. Nu i eftermiddags var jag på infomöte och imorgon sätter det igång. Spännande! Kom dit, ni som är bil- och motorintresserade ;-)

Och ja... Jag har fått jobb! Två månaders heltidsjobb, med chans till förlängning över sommaren. Hur skönt är inte det! Jag hade min första dag igår och arbetsplatsen och folket där verkar toppen. Nu ska jag smälta alla nya intryck över helgen och gå dit igen på tisdag!



Påskägg från pappa!

Kommentarer
Postat av: HAKUNA MATATA

SÅ Gott!!!

2012-04-05 @ 18:55:17
URL: http://sofiafrandberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejsan! Jag hoppas att allt är bra med dig. Jag har ganska nyss börjat blogga och skulle vilja veta lite hur min blogg kan bli bättre,och vad som är bra med den. jag hoppas även att vi kan följa varandra på bloglovin, säg till om du skulle vilja det :)



Kram / http://vendelagranberg.spotlife.se

2012-04-06 @ 22:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0