buongiorno

Min dagliga morgonsmoothie ser ut såhär!

Banan
Blandade bär
Naturell yoghurt



Kommentarer
Postat av: Louise

Gott! Det ska jag också börja med när jag kommer hem!

2012-04-20 @ 12:37:04
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: Alice

Åh, smoothie som är så gott!



sv: Haha, hur kommer det sig att du älskar Italien så mycket då? :)

Du måste åka till Rimini/Riccione om du inte har varit där. Helt underbara städer!

Jag vet inte varför, men syditalien lockar inte mig så jag har inte varit i varken Kalabrien eller på Sardinien, men jag måste åka dit någon gång ;)

Ja, Venedig har jag varit i många gånger! Minst en gång varje år har jag åkt dit, det är för vackert för att missa! Du måste åka dit :) Många säger att det luktar äckligt där p.g.a alla kanaler och fiskar, men jag har faktiskt aldrig tänkt på det. Man njuter för mycket av hur fint det är :P

2012-04-22 @ 13:00:55
URL: http://paraplyflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0