...och iväg igen

Imorgon bär det av igen, fast mot Öland den här gången. Under några dagar ska jag nämligen testa på mitt sommarjobb tillsammans med de andra som ska jobba där =) Kan bli kanon!
Jag kanske har kläckt ur mig det innan, men jag ska nämligen jobba på ett pensionat på norra Öland under juli och augusti. Stället ligger preciiis bredvid min sommarstuga, så det blir nära till jobbet om man säger så ;-) Jag kan knappt fatta att jag ska få spendera så mycket tid med min fina Maja i sommar. Arbetskompisar liksom!

Godnatt!



Den underbara toppen från Monki är min, äntligen!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, vilken rolig tröja! :)

2010-05-12 @ 20:41:03
URL: http://ventus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0