torsdag

Idag vaknade jag upp och skulle lägga i en tvätt. Sen gjorde jag frukost på sängen till min Gustav som låg så sött och snusade i sängen. Scones blev det, och det blev populärt också.. =)

Mina tapeter ser ut som om någon har ställt sig och kissat på dem. Hallå fuktskador! Och ingen kommer för att titta på det heller, ingen verkar vilja göra något åt det? Och i vardagsrummet står det och ploppar i de två hinkarna som vi har ställt ut där. Vi satt och tittade på Fuskbyggarna bland alla hinkar igår kväll. Det kändes lite komiskt på något vis ...

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen, hänga upp tvätten och sen ska jag och pojken bege oss till a6 för att lämna tillbaka kavajen. Hittade nämligen en i small igår, som satt bättre! Samma kavajmodell dock. Gillas! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0