puh!

Nu känner jag mig duktig! Det var hur längesen som helst som jag faktiskt satt och pluggade ihärdigt. Nu har jag suttit i nästan 5 timmar med min italienskuppsats, med bara några bensträckare. Och det lönar sig ju också, eftersom att jag faktiskt har grunden klar nu! =) Eller ja, förhoppningsvis behöver jag inte ta bort eller lägga till något, utan bara rätta eventuella stavfel eller grammatiska fel. Puh... Och det som bara är tisdag idag, den ska ju vara inne på fredag.. Vad hände med mig? ;-)



Fabrizio De André


Kommentarer
Postat av: Leonard- frågestund

Haha ahh :)



Ställ gärna någon fråga i frågestunden om det är något du vill veta! :D Trevlig kväll! :)

2010-03-02 @ 16:29:47
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0