min helg

Min helg har varit riktigt bra! =) När vi kom ner till Lund på fredagkvällen blev det bara mys och snack hemma hos bror med fru. En del av lördagen spenderades på stan, vilket var väldigt trevligt då solen sken och man riktigt kände att våren var på G! Som sagt stötte vi ju på Team Ola på Åhléns och kör-fan som jag är så diggade jag sönder.





På lördagskvällen blev det Mellofest hos Simon & Mia. Ett gäng kompisar till dem kom dit och jag och Joel fick joina. Grattis till Anna Bergendahl! Jag hade väl hoppats på Salem, men är bara lättad över att inte Darin får representera Sverige i ESC. Så, ja, det fick väl funka ;-)
Idag, söndag, tog vi sovmorgon. Sedan gav vi oss iväg på en promenix och efter det blev det en fika hos Joel.



Jag vet.. Fråga mig inte..


Hemma igen alltså. Kändes lite småjobbigt att komma hem till en massa snö! Hoppas er helg varit fin =)


Kommentarer
Postat av: Elvira Eriksson

Ha en bra kväll!:)

2010-03-14 @ 19:23:08
URL: http://elviraes.blogg.se/
Postat av: Amanda

Joo jag är också lite tveksam hur dte ska gå, jag höll nog på Erik saade eeller anna :D

kramar<3

2010-03-14 @ 19:41:32
URL: http://amandapoweer.blogg.se/
Postat av: Johanna

gaaaalet vad skänt att se bilder utan snö surt att det inte försvinner, ja har med massa söndagsångest, tänker typ svordomar.. hehe puss

2010-03-14 @ 20:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0