midsommarhelgen

Ytterligare en helg har gått mot sitt slut. Midsommarafton spenderades med nära vänner, efter att ha stått och slitit i köket ett bra tag. Trevligt var det! Massa snack, god mat och nattscones kan väl sammanfatta det hela...

De sista dagarna innan jag åker till Öland försöker jag utnyttja till max. Imorgon kväll blir det klassträff med högstadieklassen, United Army of Solveig. Igår satt jag med en vän på Piren, pratade och åt glass. Idag satt jag på stans finaste utsiktsplats med en annan vän, hade det supertrevligt, åt Ben & Jerrys-glass och kikade på De' ä kanon med Robert Gustavsson.

Tänk, vilken tur jag har som har så fina vänner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0