ciao bella!

Idag fick jag träffa finaste Louise igen!!! :D Lyckan var stor! När vi sprang mot varann vid hamnkanalen höll Louise på att bli överkörd av en cykel - vilket antiklimax det hade blivit! Nej, usch... Det blev lunch på Claras och en sväng till a6 för att se när Systemet stängde... Jag som skulle handla där första gången i mitt liv - och så stänger det mitt framför ögonen på mig. Illa. Men det gjorde inte så mycket, för jag fick ju träffa Louise igen och det var ju det som var huvudsaken.

En födelsedagspresent fick jag också!




"Tanti auguri Elena! Questo potrai usare quando andremo in Italia insieme. Un giorno... Bacioni ♥ Luisa"

Kommentarer
Postat av: Sophia

Tackar! :)

2010-06-13 @ 10:47:52
URL: http://fiat.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0