update öland

Hej där i sommarvärmen!

Tänkte bara meddela att jag lever, om det nu är någon som läser. Befinner mig på ett varmt och soligt Öland - det är inte fel alls. Igår var första dagen på sommarjobbet och det gick bara bra. Det var inte mycket gäster på pensionatet så allt var lugnt. Idag och imorgon är jag ledig och då passar jag förstås på att njuta av det underbara vädret! :D

Det blev en solnedgång med tillhörande kvällsmat på Hällarna (vårt speciella ställe vid havet) igår kväll. Så vackert. Idag har vi spenderat ytterligare några timmar vid vattnet. Jag låg i och plaskade med kusinerna i säkert tjugo minuter, hur fint som helst!









Kommentarer
Postat av: Louise

Jag läser alltid, men det visste du nog redan. Så om inte annat kan du ju uppdatera för min skull ;)

2010-07-02 @ 18:06:05
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0