min bubbla

Jag lever livet i min lilla öländska bubbla! Louise åkte hem i morse, hon har varit här sedan i tisdags eftermiddag och vi har haft det superskoj. Vi började hennes vistelse här med att grilla goda korvar och sen cyklade vi ner till havet för en solnedgång med rosévin och chips.
I onsdags blev det Byrum och en massa sol. På kvällen satt vi hemma hos mig och drack lite cider, Linda kom också och även Maja och Trixie kikade förbi en sväng. Därefter Kalkade vi natten lång! Galet.
Igår... Det blev en sväng i Kroken med min kära moder och även en tur till stranden. Kalk även denna kväll, men denna gången för att äta deras gottgottgottiga hamburgare. Mmmmmm. Kvällen avslutades med Tio orsaker att hata dig hemma hos Linda.
I morse släppte jag alltså iväg fina Louise. Tack för de här dagarna kära du! Ti voglio tanto tanto bene! :*

Bilder kommer senare!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Tack så mycket, Ellen! Ja, just nu har jag en väldigt jobbig period. Jag står knappt ut! Jag tror att det verkligen är dags att jag flyttar hemifrån. Det enda problemet är pengar.. Vi får se hur det går med det. Och den dagen Benjamin kommer hem kommer jag vara så lycklig :) Åh, vad jag kommer krama honom, och då släpper jag inte ;) Kram

2010-07-16 @ 18:49:51
URL: http://fiat.webblogg.se/
Postat av: Louise

Det är jag som ska tacka, har haft det underbart! Älskar dig också <3

2010-07-16 @ 23:25:30
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0