cleaning lady

Idag har jag och Sarah gått runt och städat en massa stugor på pensionatet. VARMT! Det var så sjukt skönt att komma hem till en sval stenaltan efteråt vill jag lova... Nu blir det en dusch och sen ska jag och bror cykla till Löttorp och äta. Han bjuder, som en försenad 20-årspresent :-) Mysigt! 

Igår kväll åt vi hamburgare på Kalks uteservering. Min var underbart god med italienska gottigheter såsom bl.a mozzarella och tapenade... Väl hemkomna efter en 6 km lång cykeltur kunde jag inte hålla mig, utan cyklade ner till havet alldeles ensam för att titta på solnedgången. Jag kommer aldrig att tröttna på solnedgångar, det är bland det finaste som finns!


Igår kväll


Kommentarer
Postat av: Louise

Håller helt med dig, solnedgångar är underbara!!! Speciellt med någon man tycker om :) Längtar tills jag kommer till dig :D

2010-07-07 @ 23:19:18
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: Tomas Skoglund

Ville bara kolla vad bloggen handlar om :-) Du känner mig från FB som hastigast idag... Jag har nyss vaknat och har lyckats RIKTIGT sabba min dygnsrytm :-)

2010-07-08 @ 23:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0