att smälta bort...

Jisses, vad varmt vi har det folk! Jag sitter här med en Loka och försöker svalka mig så gott det går. Utan vidare resultat dessvärre... Men nej - jag ska inte klaga. Nu är sommarvärmen (verkligen) här och jag är glad! Sommaren är bäst! :-)

Igår jobbade jag till 21.30, sedan sprang jag den lilla biten genom skogen hem till mig och fräschade till mig innan jag cyklade bort till Linda. Där satt redan värdinnan, Maja och Viktor ute bland myggen. Vi tjötade och drack lite drinkar och efter en stund började vi cykla in mot Löttorp. Kalk för hela slanten! Kul med folk! Dans, prat, skratt.
När solen började sin färd uppåt kom jag i säng, efter lite lugn efterfest med gitarr och sång hos Lennings. Vaknade av att det var stekhett i lillstugan. Mmmmm, sommar!



I veckan får jag besök, wihuu!







Kommentarer
Postat av: Louise

Åh, vad kul det ska bli! :D Saknar dig! Vi har massor att prata om!!!

Kärlek <3

2010-07-11 @ 22:51:38
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: Sara

Löttorp, den kristna campingen?

2010-07-13 @ 01:42:09
Postat av: Ellen

@ Sara - Löttorp är ett samhälle. Den kristna campingen ligger utanför och dit brukar jag inte åka.

2010-07-16 @ 11:29:40
URL: http://cosecarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0