time for bed

Jaaao, nu är det dags att sova gott folk. Ville bara meddela att jag överlevde relaxen, det kunde man ju inte tro! Ett tag var jag faktiskt lite osäker... =) Vi satte oss nämligen i temabastun, där en kille stod och hällde gott doftande vatten över kolen och stod och viftade med handdukar som en galning. Alltså, tänk att ha det jobbet!! Jag ville nästan skratta sönder mig där ett tag.... Fast, han var duktig. Ska inte vara elak. I alla fall - det var supermegavarmt så när det var paus i bastusittningen och alla fick skålar med is att dra över sina kroppar så släpade jag med mig Gustav ut. Pallade inte mer, helt seriöst!

Bortsett från den lilla upplevelsen så var relaxeftermiddagen riktigt bra! =) Det är så skönt att bara ta det lugnt i varmt bubblande vatten med någon man tycker extra mycket om... Mmmh! Några piffi allkrydds-kryddade baconsnacks och lite ångbastu på det och kvällen var fulländad. 



The naked truth, heheh!
Eftersom badhusets hårtorkar är sämpiga, så får man låta håret självtorka istället...
 


Kommentarer
Postat av: Sofie

fast det var inte alls så lockigt som jag trodde det skulle vara! det ser fint ut tycker jag (:

2010-01-21 @ 12:17:26
URL: http://paulk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0