relax, take it e-e-easy...

En kvart kvar på jobbet, sen bär det av mot a6 där jag ska möta upp fina Gustav. Det blir förhoppningsvis mat först (om jag får bestämma!), därefter måste jag ta en tur till Elgiganten och hämta ut min "kära" mobil. Min kära mobil som aldrig vill lära sig att fungera ordentligt...! Vi får se om den funkar nu, annars får jag väl helt enkelt reklamera den, eller vad man nu gör. Usch. Kan de inte bara samarbeta med en istället!?
När man ändå är på Elgiganten kanske man ska passa på att kika på headset till italienskkursen, det vore nog bra...

Eftersom jag och Gustav firar 1 år och 5 månader idag så tänkte vi dra till relaxen igen :) Det brukar ju alltid sitta fint. Gash, jag minns vad förvånad jag blev när jag insåg att det var gemensamt omklädningsrum för damer och herrar. Fniss...

Detta blir en bra eftermiddag och kväll - det är jag säker på!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Oh jag vill med relaxa!!

2010-01-20 @ 14:41:26
URL: http://paulk.blogg.se/
Postat av: Leo

Åh, du måste berätta hur det är att läsa italienska sedan!

2010-01-20 @ 21:57:41
URL: http://liberleo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0