megaphone screaming my name

Jobb på GT och sedan en kall promenad bort till Hälsohögskolan. Jag hämtade mig en kopp Chocoffee, skalade en clementin och satte igång med det sista av extraarbetet som jag har haft där. Var klar vid halv 4 och traskade då hemåt i dimman. Mhmm, tisdag är lika med Crime-tema på tv4 Fakta, min favvo! Först ett avsnitt av Kriminellt och sedan dubbelavsnitt av Forensic Files... Me like! ♥ 

Italiensklitteraturen är hemklickad och jag ser fram emot första infomötet! Hoppas att allt funkar med webbcam och mikrofon och allt vad det är... Distanskurs alltså, med vissa lektioner "live" i ett särskilt rum på Fronter. Kan nog bli bra! Längtar efter att få lära mig mer av detta fantastiska språk. Det är ju inte fy skam att Louise också ska läsa samma kurs! =)


Dagens låt:
Micro Cuts av Muse. (Snälla, lägg märke till Bellamys sjuka röst!)



Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

jag har bott här i sexton månader, älskar landet fortfarande lika mycket =)

2010-01-12 @ 21:30:57
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0