ma daiii

Spenderade en halvtimma av denna söndagskväll framför Solens mat på ettan. Gah. Jag ska bli som Bo, den saken är säker! Åka runt i vackra byar, äta god mat, säga "Mmmm, buonissimo!" till allting OCH få betalt för det. Nice.

Snodde även med mig en bok hem till mamma. Tänkte nämligen försöka mig på Stieg Larsson-triologin som är så poppis nu. Så först blir det alltså Män som hatar kvinnor. Vet inte om jag kommer våga ligga och läsa den alldeles själv dock, den ska ju vara läskigare än filmen...! Synd att inte Stieg själv får uppleva all uppståndelse kring sina böcker bara. De ligger ju tydligen tvåa på någon topplista över hela världen. Gissa vilka böcker som ligger etta? Jo, Twilight förstås ;)




Nepp, nu är det sängen som gäller om man ska vara pigg och alert på GT imorgon!
Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0