i trollhättan

Nu sitter jag på min madrass invirad i täcket i ett rum hos mormor. Jag och mamsen kom hit igår kväll och då hade vi det bara mysigt =) Oh, vad jag trivs med att sitta och glo på tv med favoritmamma och favoritmormor, äta gott och bara slappna av. Lägga upp benen i mammas knä och ligga och halvsova... Sånt kan behövas ibland!

Idag ser planerna ut som så att jag och mamma tänkte sticka iväg till köptcentret Överby när vi gjort oss iordning.. Vid fem ska vi åka till min moster med familj för att fira mina två kusiner Alex och Sara som har fyllt år. Det blir nog mysigt kan jag tro =)

Har inte fått svar på mina sms till pojkvännen sedan igår vid fem på eftermiddagen. Blev nästan lite orolig nu i morse.... Men så kikar jag in på facebook och ser att jag har fått mail från Alexanders mamma där hon skriver att Gustav visst hade glömt sin mobil hemma hos dem på förfesten. Haha, blir man förvånad? Svar nej!
Gulligt av henne att skicka mail till mig om det!

Nepp, nu ska jag göra mig iordning så att vi kan komma iväg så snart som möjligt. Ha en trevlig lördag ♥

Kommentarer
Postat av: Louise

Åh va mysig kväll! Sånt saknar jag verkligen! :/

2010-01-30 @ 11:35:13
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0