dagen innan fredag

Hur kan veckan gå så fort? Jag förstår det inte, kommer nog aldrig förstå det heller...

Eftermiddagen och kvällen hos Gustav igår var trevlig, mysig och rolig. Som vanligt. Den killen är något utöver det vanliga vill jag lova... ♥ Vi åt pytt (haha, pytt, roligt ord), slängde oss framför tv:n (Gustav offrade sig så vi tittade på tv4 Fakta), bakade kladdkaka (den blev konstig...) och slängde oss framför tv:n igen. Niiice. På bussen hem satte jag mig på min vanliga plats, ni vet den där minst bekväma bakom dragspelet på ettan... Jag vet att jag satte mig där första gången jag skulle hem därifrån och man kan ju inte bryta en tradition bara sådär. Nehej då. Med bra musik i öronen känns de klämda och vikta fötterna inte lika klämda och vikta längre.

Slutar om 45 minuter nu. Då kommer Sara förhoppningsvis stå utanför och så ska vi göra lite ärenden på stan. Det blir trevligt att träffa henne igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0