trap the spark

Idag har varit en duktig-dag. Ja, för att vara mig i alla fall. Jag har, som tidigare nämnt, varit nere på Arbetsförmedlingen, jag har tvättat, diskat, lagat middag och registrerat en massa uppgifter på fem olika bemanningsföretag... Puh, snart är jag nog värd lite sömn i alla fall. Jag kan sömna nöjd.

Alltså, denna snö... Denna trafik! Jag vet att det är andra som har det gaaanska så mycket värre så klart. Men nu är jag trött på eländet. Tänk sen när man slipper halka omkring vart man än ska gå! Mhm, längtar.




Trap the spark and hold it there
You can't. You can't
Goose-bumps that don't fade away
They can't remain


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag håller med dig om vintern! men jag läste på Aftonbladet att det blir lite plusgrader om någon dag, yaay! :)

2010-02-24 @ 16:49:03
URL: http://ventus.blogg.se/
Postat av: Emma

Hejsan! och förlåt om du tror detta är reklam,

men jag har dagens fråga i min blogg och jag är jätte nyfiken på vad du skulle svara på den. :)



Dagens fråga är; Om du fick tre önskningar, vad skulle det vara och varför?



Hoppas du vill svara på den frågan :)



Puss

Emma Eriica.

2010-02-24 @ 18:33:53
URL: http://emmaeriicajwonderland.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0