snörvelsnörvel

Idag vaknade jag upp med snuvig näsa och ond hals. Usch, den känslan är inte fin alls! Jobbet gick bra ändå, men när jag kom hem slängde jag mig i soffan efter att ha ätit lite. Mmmh, jag kunde bara ligga där och gotta mig i tv4 Fakta. Lucky me ;-) Det var så skönt att ha en ledig eftermiddag så ni anar inte! Okej att jag kände mig lite dåsig, men det var himla skönt att få vila ut och inte göra någonting alls.

Jag hoppas att det inte blir värre till imorgon, då jag ska upp i ottan! Har nog inte gått upp så tidigt på länge... Om jag ska hinna duscha och göra mig iordning måste jag nog sätta klockan på sex... Hjälp! Okej, väldigt onödig info. Jag ska i alla fall ta över en arbetskollegas uppgifter imorgon och på fredag, då denna person själv är ledig. Det betyder att jag ska öppna, ta in post, fixa i köket och koppla in växeln, släcka, koppla ur växeln, ta ut posten...
Dagens utmaning kanske.



Observera att håret ser längre ut på min högra sida.. Huh?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0