myshelg

Helgen har verkligen varit finfin =) Jag har fått spendera tid med några av de finaste människorna som finns! I fredags blev det myskväll med Sofie och Sara, det var inte fel! Att det måste gå så lång tid mellan varje gång... Vi är dåliga på det där, tjejer ;-)

Igår firade jag och Gustav 1 ½ år... Inte illa va!? ♥ Vi slog till på god middag på Twin City samt bio. Wolfman och hua vad rädd jag blev stundtals. 80 % av biopubliken var väl killar, men vad gör det när man får sitta och hålla hand med den finaste pojken i världen?

Och så var man arbetslös... Efter några månaders jobbande känns det lite knasigt att inte känna den där söndagsångesten komma krypande. Imorgon är jag liksom.. ledig? Fast jag har massa att göra, för jag tänker inte sitta pengalös! Uppdatera CV och söka nya jobb står högst på listan över kommande aktiviteter. Fy, vad surt det är! Men jag har bestämt mig för att greja det =) Efter min avslutning på GT höjdes faktiskt självförtroendet angående jobb en aning och jag känner faktiskt att även lilla jag kan behövas ute i den stora världen..!



Knäppis x2. Jag älskar dig !


Kommentarer
Postat av: Sofie

jaa, mycket trevligt i fredags! Får ta och gå ut någon gång snart som vi pratade om med (:



och grattis till 1 ½ !! :D

2010-02-21 @ 20:08:06
URL: http://paulk.blogg.se/
Postat av: Sofie

Sv: Självklart kan jag hjälpa dig! Jag är inte så säker egentligen men satt och letade lite på internet och satt och trixade lite med html och sen tillslut blev det som jag ville haha! mejla över bilderna och säg hur du vill den ska se ut så gör jag några så får vi se om det är något du tycker om! (:

2010-02-21 @ 20:10:07
URL: http://paulk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0