muffins

Ikväll har jag bakat muffins! Jag ska ta med mig dem imorgon till jobbet för att bjuda på till fikat =) Jag tänkte att nu när det är sista dagen och allt.... Lite sorgligt faktiskt! Jag menar, man kommer ju sakna folket. Och att svara i telefon och kunna vara sådär trevlig mot människor som kommer på besök och... Ja, lite tomt kommer det väl att bli. Kontorschefen där har dock sagt att det finns möjlighet att de tar in mig någon gång när det behövs, så det kan man ju hoppas på! Känns självklart också bra att veta att de är nöjda med mig.

Nu sitter jag här i blött och rufsigt hår, ska nog ta och föna det innan det bestämmer sig för att ligga så för alltid. Det är så skönt att duscha på kvällen innan och veta att man kan få den där extra halvtimman till sovmorgon istället.

Godnatt people!

Kommentarer
Postat av: Johanna K

Hehe ja första boken sträckläste jag. Kunde verkligen inte sluta. 2:a boken va också jättebra, men sen dalar det...

2010-02-19 @ 11:19:13
URL: http://jkarlkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0