minishopping

Mmm, en myskväll i soffan med mami sitter aldrig fel! Denna fredagskväll har varit en sådan. Med lite räkmackor, vindruvor och godis så blev det riktigt lyckat.

Som sagt, så kombinerade jag min CV-runda med lite shopping också =) Lägg märke till portmonnän! Vem kunde tänka sig att jag skulle köpa en pastellrosa? (Ni får rätta mig om jag har fel angående färgen... *färgblind*)



Det absolut bästa var att jag kom undan billigt med det! Tacka vet jag rea ;-)



Idén med hårbandet snodde jag faktiskt av min vän Malin, hon har ett likadant.. Lika snyggt för det dock! =)


Kommentarer
Postat av: bella

nice skärp!

2010-02-27 @ 23:26:00
URL: http://magnussonbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0