min kompis

Olivia stack hem för en stund sen, hon skulle hämta syrran på Råslätt. Vi har i alla fall haft en jättemysig kväll! =) Bara sådär lugn och seg, som vanligt. Det blev självklart massa prat, lite egengjord pizza och en Wallander-film som gick på fyran. Och vi konstaterade att vi verkligen är bra vänner. Även att man inte ses så ofta (tyvärr) så kan man vara ifrån varandra länge och sen ses, utan att det känns konstigt alls. Man vet var man har varandra ♥

Imorgon har jag varit arbetslös i en vecka. Vart tog den tiden vägen om jag får fråga..? Jag ska se till att ladda upp några CV:n på olika hemsidor och ägna mig åt mina kurser.

Längtar efter min pojke. Skulle vilja somna i hans famn.



Vad är det med mig och randiga plagg?


Kommentarer
Postat av: Gsmith

Fin blogg :)

2010-03-01 @ 10:16:20
URL: http://smiire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0