mercoledì

Haha, jösses, nu är vi redan mitt i veckan igen... Två dagar till och sen är det fredag! Vart tar veckorna vägen? Äsch, jag klagar då inte =)

Igår hade jag skrivit klart ett blogginlägg, men då gick det tydligen inte att publicera det... Surt! Vi försöker nu istället. Telefonjobbet var riktigt segt, av ca 40 samtal var det kanske 9 stycken som genomförde undersökningen.... Resten svarade inte eller ville inte medverka. Ja ja, bättre lycka nästa gång (i kväll) får vi hoppas! ;-)

Jag snackade lite med Olivia igår kväll efter jobbet. Det var egentligen tänkt att jag skulle komma och hälsa på henne i Stockholm i helgen, men nu sa hon att det inte gick. Hon har varit småsjuk länge nu och så har hon det väldigt stressigt med skolan... Väldigt tråkigt, men jag förstår henne såklart ♥

Fick önskemål av Louise att lägga ut tipslistan om Milano här på bloggen så ja, den kommer senare! Ni får försöka bärga er så gott det går så länge ;-) (haha okej, jag försökte bara låta som någon känd bloggerska....)



Wihu, mitt hår växer! Nu kan jag i alla fall ha en liten ful plutthästsvans!


Kommentarer
Postat av: Sofie

fin hårfärg du har :O ska du spara ut nu igen?

2010-02-03 @ 10:01:41
URL: http://paulk.blogg.se/
Postat av: Din pöjk

PLUTT!!

2010-02-03 @ 11:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0