fredag

Nu är det alltså fredag - igen! Snart är det mars, vilket betyder vår! Eller...?

Idag ska jag vara duktig igen, hade jag tänkt. Efter frulle och dusch blir det en sväng ut med CV:n. Det är inte heller något jag har saknat direkt.... Men det måste göras, annars kommer man ju inte någonvart.

Åh, nu känns det som om det börjar hända grejer med Rom-resan i vår! Vi har nog hittat dagarna då det passar bäst att vi åker och flygbiljetterna är inte alls särskilt dyra! Känns toppen och jag längtar galet mycket =) Det ska bli sååå skönt att komma bort från Sveriges knäppa väder ett tag och istället går runt i ett vårigt Rom! Och träffa Louise såklart. Ohhh ♥

Nu ska jag fixa lite frukost. Ha en trevlig fredag!



Slänger upp en bild på old Decent. Bara för att jag tycker om dessa tjejer!


Kommentarer
Postat av: Louise

Yey vad kul det ska bli!!! :D

Hoppas du får en bra fredag! Saknar dig <3

2010-02-26 @ 10:23:37
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: Sofie

jag tycker också om dessa tjejer ! <3

oh vad skönt att åka utomlands, avundsjuk!!

2010-02-26 @ 10:40:22
URL: http://paulk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0