förvirringen är total

Gårdagen spenderades med min pojk! Vi tränade i några timmar först (jaa, några timmar, jag skojar inte! Eller, i alla fall två) och sen stack vi till a6 för att lägga undan en snowboard till honom. Därefter begav vi oss mot my place och bara hade det lugnt och skönt =) Jag fick smita undan i en och en halv timma för min italiensklektion och det gick väl bra. Man kommer in i det liksom! Jag förstår inte riktigt allt lärarinnan säger, men det allra mesta faktiskt. Det känns kul!

Idag vaknade jag upp med superträningsvärk. Värre än någonsin skulle jag tro. Men det är det värt ;-) Och inom en inte alltför lång framtid ska jag tillbaka till det där jäkla gymmet och frambringa ännu mer träningsvärk. Men för att det ska bli så bra som möjligt måste jag nog ta tag i frukt- och grönsaksätandet. Jag åt en morot till efterrätt idag faktiskt! Det finns ju en kladdkaka sen igår i kylen också, men den kanske inte hör till den där nyttiga gruppen..?

Man känner att man är arbetslös. Jag har helt tappat rutinen, på en gång. När jag skulle lägga in de resterande falukorvsbitarna i kylen så la jag dem istället i lådan för plastfolie och dylikt, medan jag stoppade plastfolien i kylen.... Hjälp.



Kommentarer
Postat av: Leonard

Hej, allt bra? :)

2010-02-25 @ 17:23:33
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Sofie

Usch ja, jag hatar att man inte har någon rutin alls! Det känns som man inte hinner med nåt fast man har all tid i världen!

2010-02-25 @ 19:37:14
URL: http://paulk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0