svisch...

... så var julen förbi? Hjälp, jag hinner inte riktigt med. Börjar nog bli gammal ;-)

Julafton blev minsann lite speciell i år: jag missade Kalle Anka och mamma låg sjuk under hela dagen. Okej, att jag ens tar upp Kalle Anka kanske låter en aning töntigt, men hallå - jag har ju sett på det varje julafton! Och det var ju mest synd om mamma...
Annars hade jag väldigt trevligt med min släkt, som jag alltid har! Och god mat fick man ju också, så jag får väl vara nöjd :-)

Annars har väl julhelgen mestadels bestått av mys med brorsdottern, umgänge med familjen och en liten utgång på juldagen med Louise och hennes kusin. Och ätande, så klart.

Slänger upp ett par bilder från julmarknaden på Liseberg!



Fin vän!



Kall Ellen!


Kommentarer
Postat av: Louise

Kalle Anka är ett måste!!!! Gillar den nya headern :)

2010-12-27 @ 23:37:33
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: Bettan

gillar den starkt!!

2010-12-28 @ 10:55:09
URL: http://elisabethlundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0