vänta...

Vi är redan inne i augusti och jag börjar få lite panikkänslor. Jag vill inte att sommaren ska ta slut! Jag vill inte gå tillbaka till det normala livet där hemma, inte än. Så kul som jag har haft här uppe på norra Ölandet under den här sommaren har jag inte haft på länge... Det har verkligen behövts - allting. Nu börjar folk röra sig hemåt och byn töms allt mer. Vädret är inte riktigt på vår sida heller, men det kan ju vända.
Men än är det ju faktiskt inte slut. Jag ska vara kvar här till slutet av augusti. Och på torsdag kommer min superfina Sara och hälsar på! Jisses, vad jag längtar :)



Ett fint gäng på Lammet & Grisen för några veckor sedan. Underbart.


Kommentarer
Postat av: Louise

Vi får väl se till att allt inte blir som vanligt i höst då, ha massa kul helt enkelt! JAG ser i alla fall fram emot att du kommer hem ;) Och tänk på att vår sommar kommer sträcka sig ända fram till 11 september :D Saknar dig!

2010-08-07 @ 19:09:34
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0