the resistance

Igår var jag på bio med Gustav, Sara och Sacke! Vi såg Prinsessa, filmen som hade premiär igår. Det var inte mycket folk där och det var jättekonstigt för den var så sjukt bra och tänkvärd. Grät flera gånger, men den var så himla rolig också med mycket värme :)

Idag åkte jag och Gustavbebis ner till stan vid elva, för jag skulle träffa min Joel Juvel! Jag och bror gick på stan och kikade på lite skjortor till honom och sedan tog vi en rejäl fika på Kaffebönan. Vi satt där inne på andra våningen och kikade ner på gatan nedanför. Då säger Joel plötsligt: "Kolla, där går han som spelar i J-södra in på La Dolce Vita, vilken lyxlirare... Och där kommer mamma ut!". Då kom vår kära mor ut och satte sig på uteserveringen på restaurangen nedanför oss. Världen är liten...!

Nu sitter jag här och lyssnar på Muse. Jag blev medlem på deras hemsida för att få lyssna på deras nya album som släpps i övermorgon egentligen. Trodde nog att det skulle vara bättre, men det var helt okej och en del låtar är riktigt bra! Shit, tänk att jag ska få se dem. Jag kommer svimma.

Ikväll blir det middag hos Hellgrens! Mys!




Jag och bror är ful(l)t normala, ja.


Kommentarer
Postat av: Louise

Hihi :P När är det Muse är? och var? :)

2009-09-12 @ 22:52:38
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: Mia

Vad söta ni är!

2009-09-14 @ 16:10:20
URL: http://mia-hall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0