pirrig tjej!

Söndagkväll och jag är lite nervös måste jag erkänna. Imorgon ska jag på min första "jobbintervju" och då får man väl vara lite pirrig? Jag hoppas det går vägen! :)

Helgen har jag spenderat helt och hållet med min pöjk. I fredags var vi hemma hos mig, gjorde tacos och myste framför Idol. Igår vet jag knappt vad vi gjorde, dagen bara flög förbi. Men på kvällen åkte vi ut till Gränna och åt billig pizza och drack Bailey's med Leo på Pir Kro ;D Vi skulle väl egentligen ha varit några stycken först, men så kunde inte de andra komma, så det blev bara vi tre. Men vi hade ju trevligt ändå! Jag och Gustav tog bussen hem vid halv tio, hyrde en film på vägen hem och gick hem och tittade på den. Sunshine hette den och den var bra! Tur att jag hade någon som kunde förklara saker för mig i alla fall, annars skulle jag nog aldrig ha fattat, haha.
Idag åkte Gustav hem till sig igen och jag har bara pysslat med lite saker och städat. Snart ska jag åka till pappis :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0