non possiamo chiudere gli occhi

Äntligen börjar jag bli lite friskare. Ingen feber idag (och inte igår heller för den delen), men jag är fortfarande ganska så trött, har ont i halsen och lite sådär. Men det blir bara bättre och bättre och det tackar vi ju för... :)

Idag har jag sökt två jobb och sedan stack jag ner till stan och träffade Gustav. Det inhandlades en skjorta och en scarf till mig och sedan åkte vi vidare till a6 för att handla halsduk också (den fanns inte i stan...). Så nu känner jag mig alltså rustad för kallare tider! Tänk att det typ är höst nu... Sen kommer vintern... Och sen... Ja, hjälp.



Kommentarer
Postat av: Sophia

Ja, det är samma för mig! Det känns som att man aldrig kommer få något jobb, och det är ju så tråkigt att bara gå hemma. Men man får väl fortsätta att hoppas. Kram!

2009-09-19 @ 10:17:33
URL: http://rantas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0