myshelg!

Hallå igen!

Nu har det gått några dagar sen sist. Helgen har jag spenderat med min älskade pojkvän. Vi har bara haft det bra! Fast jag vet egentligen inte vad vi har gjort... Tiden rinner iväg! Det har i alla fall blivit en massa Family Guy, sjukt kul. Nya favoriten alltså, speciellt Stewie.
I fredags hade vi tänkt gå på utebion, men eftersom vädret inte var det bästa så slutade det upp hos Alexander med Sara och Lina också. Alltid mysigt.

Idag har Louse kommit fram till Italien! Vi sa hejdå en kortis igår och det kändes helt overkligt på något vis. Kunde inte alls fatta att vi inte kommer att ses förrän till jul typ?
Men jag blir glad av tanken att hon kommer att få det obeskrivligt bra och roligt, det är jag säker på! Så nu vill vi ha en massa uppdatering, Louise ;)

Imorgon ska jag ringa och avsäga mig från svenskkursen, jag tror det är alltför mycket grammatik för min smak... Synd bara att jag inte får vara bänkkompis med Maria Jarl längre då, haha! Humor.
Jag vill kunna koncentrera mig mer på digital bildbehandling och kriminologi när den kursen väl sätter igång nu i veckan. Och jobbsökande, inte minst!

Nepp, nu ska jag sova. Lite tomt att krypa ner utan Gustav, nu när man blivit lite van några dagar.
Men... det ska nog funka :)

Godnattkram!




Nu när bildbehandlingen sätter igång och jag får lära mig mer om Photoshop så kommer ni nog att få stå ut med massa bildexemplar här på bloggen. Hoppas det inte stör... :)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha, ellen! jag kände igen mig här. ska också säga upp mig från kurserna...blev för jobbigt för mig. palla liksom. haha. o jag sov med ensam inatt, snyft :'(. fast jag ska inte klaga för jag får sova hos min lilla pojk jämt annars så...hoppas du har det bra ellenpellen! PUSS PÅ DIG <3

2009-09-07 @ 14:08:10
URL: http://enni.blogg.se/
Postat av: elina

maria jarl? hahahaha

2009-09-07 @ 18:53:39
Postat av: Jenny

Haha! Läser Maria svenska? :P

2009-09-08 @ 13:37:41
URL: http://ventus.blogg.se/
Postat av: Louise

Saknar dig redan Ellen, är verkligen konstigt att vi inte kommer ses på så länge!

Tack igen för presenterna, blev jätteglad! <3 Har med mig det hit till Italien :)

Ta hand om dig!

Puss

2009-09-08 @ 21:55:53
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: Mia

Det stör inte alls med bildvisning. Skriv gärna hur man gör också! ;D

2009-09-08 @ 22:10:08
URL: http://mia-hall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0