kocken själv

Ciao!

Idag har jag lärt mig hur man gör vitkålsstuvning och det kan jag nog ha nytta av för jag tycker att det är riktigt gott! Jag hade även bestämt mig för att göra Focaccia al Formaggio som jag och Lousie åt i Italien. Det var spännande, ska jag säga! Till Gianna Nanninis hesa toner tog jag mig an den elastiska degen. Resultatet blev inte lika bra som jag hade hoppats på, vi kunde inte hitta den osten som skulle vara i så vi tog en annan och det blev inte någon riktig höjdare! Jag får fortsätta att prova mig fram helt enkelt ;) Men jag måste säga att skapelsen blev riktigt fin i alla fall och mamma gav mig tummen upp!



Kommentarer
Postat av: Louise

Det ser iaf gott ut! :) Vad är det för ost det ska vara egentligen?

2009-09-22 @ 15:25:59
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0