blubbblubb

Ännu en dag har gått.
Det känns som att dagarna bara rinner iväg ohejdat. Även att jag inte har någon speciell sysselsättning nu när jag är... arbetslös. Eller tja, jag är faktiskt studerande också. Två kurser i veckan! Det ni.

Jag har fixat med mitt CV, hälsat på mamma på hennes jobb (jag kom precis lagom till fikarasten, vilken tur!) och slängt iväg lite viktiga brev och mail. Det har självklart blivit ganska mycket tid vid Photoshop också, haha... Jag kommer bli alldeles fast, om jag nu inte redan är det. Men kul är det!

Idol-tittande har det också blivit såklart! Imorgon sänder de tydligen programmet från Malmö, då jag var med Sara när hon sökte. Det måste spelas in! För...

... imorgon tänkte jag och Gustav ta en långpromenad från stan hem till honom, i Huskvarna. Vi har snackat om det sen förra året, så nu lär det äntligen bli av! :)
Jag har också min första Kriminologilektion imorgon, det blir sjukt spännande! Hoppas att det blir så kul som jag har tänkt mig.

Slänger väl in en bild igen som jag testade att göra.
Trevlig kväll!



Bubbla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0