01.23

När jag inte kan sova utan har massa annat i tankarna brukar jag ta fram mobilen och kolla igenom mina gamla sms. Där har jag sparat sådana meddelanden som betyder extra mycket. Det behöver inte vara direkt innehållsrika sms, bara sådana som jag förknippar med en viss person eller kanske en händelse. Eller så kan det vara sms innehållande en massa känslor så man får hjärtklappning bara man börjar läsa dem. Eller så kan det vara sådana som innehåller en massa uppskattning eller fina ord.

Nu ska jag göra det.


Kommentarer
Postat av: Jenny

jag brukar med göra det! :)

2009-09-03 @ 17:08:14
URL: http://ventus.blogg.se/
Postat av: elina

Haha, jag med! Kul!

2009-09-06 @ 21:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0