utgång och körsång

Jag testade att byta typsnitt här på bloggen, kan alltid vara kul att variera lite och jag var trött på det gamla! Mer än så på designfronten kan jag nog inte lova från mig själv, haha... Är det någon som är duktig på att designa bloggar som vill vara så vänlig och hjälpa till? :)

Helgen har varit finfin! I fredags var det utgång som gällde. Vi var ett gäng hos Sara och förfestade - sjukt roligt! Vi drog därefter till Centrum och dansade loss tills det stängde. Övernattning hos Sara och en något seg lördag. Men Gustav kom och åt middag på kvällen med mig, mamma och mormor och sen tittade vi på Körslaget tillsammans. Fröken Evaldsson var ju med och såg snygg ut! Fint sjunger hon också! Lite andra bekanta också, så det var väldigt roligt att se på :D

Jag har fått jobb på Elmia i två dagar! Alltid något! Imorgon ska jag på informationsmöte och sedan jobbar jag tisdag-onsdag. Har varit och inhandlat kläder nu och kom väldigt billigt undan som tur var. Jag tror att lönen nätt och jämnt täcker utgifterna, hahah... Men ska man se stilig ut på jobbet så ska man!

I onsdags hade vi finfrämmat! Mamma och pappa var aktiva i en förening där man hjälper till lite med att utveckla fattiga områden i Bangladesh och nu kom några gamla vänner därifrån för att hälsa på. Mahfuz och Salma. (Stavningen kan vara något annorlunda!). Vi var på muséet och tittade på den nya utställningen, vandrade lite på a6 samt åt en god middag hemma hos pappa. Snällare människor får man leta efter!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0