miniutflykt

Efter att ha varit en sväng på biblioteket och Arbetsförmedlingen mötte jag upp Gustav och vi begav oss till hans pappas jobb. Och vi tre åkte till Lager 157! Dock tyckte vi att det var ganska rörigt där... Eller, de hade gjort om så vi hittade inte riktigt. Jag fick i alla fall med mig lite underkläder och ett par leggings hem medan Gustav var nöjd över sina billiga, och snygga, hörlurar. Mysigt var det i alla fall!

Min mamma är rolig ibland... Hon kom nyss och frågade vad det fanns för ryanairresor till Italien, för hon hade kollat upp att Eros Ramazzotti har konserter i Milano i början av december. Dock verkade det vara ganska slutsålt och konsertbiljetter är ju ganska dyra. Det är dock billigare att flyga fram och tillbaka till Italien än vad det är att åka buss fram och tillbaka till Stockholm... Lite sjukt.
Man blir ju så stört ressugen!



Kommentarer
Postat av: Sofie

åh, tänk jag var utomlands för bara en månad sen men jag vill bort igen!!

2009-10-16 @ 10:29:16
URL: http://paulk.blogg.se/
Postat av: Jennifer

lager är helknäppt!! var där igår och tyckte att de hade ändrat hela klädkollektionen. När hände miljökläderna och alla pastellfärger, konstiga mönster och knäppa former?? Jag och david var besvikna...hehe ^^

2009-10-18 @ 16:42:26
URL: http://enni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0