första dagen avklarad!

Japp, första dagen (av två...) är avklarad! Och jag klarade det... ganska bra. Tror jag :)
Jag var alltså konferensvärdinna vid ett seminarierum där man höll seminarier på engelska. Så jag fick möta på en massa nationaliteter! Jag scannade in dem i datorn när de gick in i salen och jag gjorde det ytterligare en gång efter kafferasten. Jag såg till att det såg snyggt ut där inne efter pausen (jag fick torka upp en hel Loka från golvet, med små pappersdukar!). Ja, jag gjorde en massa kändes det som, det var hela tiden en mängd saker att tänka på! Besökarna var tvungna att ha benämningen "Sustainable Railway" (namnet på seminariet som jag hade hand om) på sina passerkort, annars var jag tvungen att fråga dem om de redan var registrerade... Och när det kommer en massa folk på en gång och man måste snacka engelska så blir det lite rörigt ibland! Men jag tror jag klarade det bra i alla fall :)
Sjukt ändå att de hade fyra timmars seminarium. Jag skulle ju ha hunnit somna flera gånger om jag hade suttit där inne!

Jag har också konstaterat, igen, att britter är sjukt trevliga människor! Det fanns många av dem idag och vi skojade och skrattade och hade så roligt sååå! Vi var som en enda stor familj. Jag och britterna. Eller njä, men de var supertrevliga :)

Samma grej som gäller imorgon! Det blir nog roligt det också. Nu måste jag sova om jag ska orka upp i ottan, imorgon börjar jag klockan 8. Tidigt! Natti!




Såhär ser jag ut när jag jobbar + en kavaj!


Kommentarer
Postat av: Gustav

snygging! :D

2009-10-06 @ 22:25:36
Postat av: Leo

Det låter ju skitkul! Gött att du också upptäckt att britter äger!



Din aretsmundering var ju nästan lika snygg som toga. Nästan. ;)



Buona fortuna!

2009-10-07 @ 00:37:40
URL: http://liberleo.wordpress.com
Postat av: Sofie

Yay vi ser likadana ut. Fast jag har ingen kavaj. Så måste jag ha uppsatt med, tror jag iaf! haha! Hoppas jobbet går bra idag! (:

2009-10-07 @ 11:47:50
URL: http://paulk.blogg.se/
Postat av: Louise

SötEllen! Saknar dig! Du passar förresten jättebra i din frisyr! :D

2009-10-07 @ 14:25:19
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0