25/10

Söndag. Dagen efter, så att säga.
Jag och Sara traskade för att köpa mer frukost, kom hem till två sömntutor, gjorde oss iordning och åt alltså frulle. Sedan var det bara att packa ihop allting och städa iordning lite. Vi hann med en fika med lite rulltårta innan mor kom med bilen och hämtade upp oss. Olivia hängde med oss hem eftersom hon har lov nu, så det blev extra mysigt i bilen!

En underbart trevlig helg med mycket nya upplevelser. Jag har fått umgås med mina närmaste, vilket bara det är hur fantastiskt som helst. Att jag sedan fick se Muse gjorde ju bara saken så mycket bättre också! Det är helt sanslöst. Vilken bra helg. Detta kommer jag inte att glömma bort i första taget, var så säkra :)


Madrasser överallt... Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0