VENERDÌ

Nu är det fredag och inte så mycket att göra på jobbet. Fast, jag har haft det väldigt trevligt! Och jag har pratat med en gammal klasskompis som jag väl inte har snackat med sedan jag var kanske 9 år... Kul!

Senare i eftermiddag bär det av till Lund med mor. Vi ska fira hennes födelsedag imorgon tillsammans med mina kära bröder, vilket blir mysigt, som alltid <3

Och pojkvännen sliter nog just nu på en cateringfirma i Gränna... Han kom ju till Dreamhack igår morse och ska vara där till söndag, men gjorde en liten paus för att provjobba. Glad för hans skull! Kan dock tänka mig att man är trött när man endast sovit fem timmar i en sovsal med massa annat folk och drack PowerKing till frukost... Första dagen på nya jobbet, yeah! Haha! Men är man nörd så är man, antar jag. ROFLMAO ;)

Nepp, nu slutar jag om 20 minuter. Och det är redan mörkt. Klockan är tjugo i två. Vad hände?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0