un attimo di pace

Okej, det blev inget jobbande idag, så han ringer mig nog imorgon istället! Jag har ju i alla fall fått jobbet, vilket jag är superglad över :)

Det känns som om jag har fått lite belöning för allt slit! Äntligen! Jag behöver verkligen pengar och om detta går vägen så kommer det att komma in lite på kontot om ett tag.
Inte nog med att jag har fått arbete av min coach, de ringde också från mitt mässjobb och frågade om jag hade möjlighet att jobba 10-13 november på Underleverantörsmässan... Självklart tackar man ja! Eftersom ringa-runt-grejen är på kvällarna så kommer jag även hinna med att jobba på Elmia :)

Ja, det går lite bättre nu helt enkelt. Jag har gått hemma hela dagen och inte gjort någonting alls och trots det har jag inte känt mig sådär rastlös som jag brukar göra. Nu vet jag att någonting kommer hända! Och det behövs i min vardag, det vet jag. Jag ser fram emot att jobba och jag ser fram emot att tjäna pengar - det känns så himla härligt!



:D


Kommentarer
Postat av: Sophia

Vad skönt med jobb! Jag har fått en praktikplats på Preem :) Förhoppningsvis blir jag timanställd efteråt. Skönt när pengarna börjar rulla in igen :D

2009-11-03 @ 12:35:55
URL: http://rantas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0