nostalgi

Igår kom jag att tänka på det bildspelet vi i Decent (eller, ja, det var antingen Olivia, Sara eller Sofie) gjorde till vår låt Stay, och så tittade jag på det på youtube där det faktiskt finns utlagt.
Det är nog det mest spröda/vackra/sorgsna som vi någonsin åstadkom med bandet, enligt min åsikt. Olivia skrev låten (vilket hon gjorde mycket bra!), men man kunde liksom ändå känna att man sjöng låten med känsla, att det handlade om en själv. När vi sjöng den tänkte jag på sådant som hade hänt mig...

Jag lade ut videon på facebook igår, men jag lägger ut den här också, bara för skoj skull. Och bara för att jag blir så nostalgisk när jag lyssnar på den!



Kommentarer
Postat av: Sophia

Wow! Vad ni är duktiga! Älskar låten :)

2009-11-27 @ 14:05:23
URL: http://rantas.blogg.se/
Postat av: Sofie

trevliga tider det där! sara gjorde bildspelet ;)

2009-11-29 @ 10:35:07
URL: http://paulk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0