jobb & mys

Helgen har bestått mestadels av jobb och Gustav skulle jag tro. I fredags var det ju receptionist som gällde och på kvällen träffade jag Gustav. Han, jag och mor hade en riktigt myskväll framför tv:n, Idol stod på programmet och det var väl för väl att Eddie åkte ut!? Visst, han hade fin personlighet, men själva rösten var väl inget att hurra över...
På lördagen blev det jobb igen, telefonjobbet den här gången. Gustav och hans papi hämtade därefter upp mig och vi åkte till deras place. (Btw, världens mysigaste hus!). Vi hyrde film och tittade på Körslaget. Tur att Olas kör vann, det var de värda! När båda körerna skulle sjunga den vackra Caruso blev jag nästan nervös. De skulle inte få förstöra den fina låten för mig! Första kören sabbade den totalt, men Olakören lyckades ganska bra, tack och lov.  
Filmen glömde vi titta på, kom vi på idag. Ehe.

Kom förresten inte in på telefonjobbet idag, min "nyckel" hade slutat fungera. Vi stod och försökte i kanske en halvtimma, men det gick inte. Weird. Får komma tillbaka imorgon.

Har redigerat några bilder nu men mmmm, nu luktar det mat!

Hur har er helg varit? :)

Kommentarer
Postat av: Annie

Hej där, låter som att du hade en riktigt bra helg ;) Skönt att du kan välja dina telefontider lite hur det passar dej, för så är det väl m jag har fattat det rätt?



Vill inte tjata på er, men när tror du ni kan fixa cs3? Är bara så sjukt suktande efter detta underbara fenomen :P puss på dej!

2009-11-16 @ 14:29:18
URL: http://medelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0