hej och hå, kämpa på!

Jag är inte van vid att jobba såhär mycket, är alldeles slut på kvällarna! Men det är bara positivt :) Ju mer jobb, desto mer pengar, right?
Idag vart det receptionen 10-14 som gällde först. När jag hade slutat åt jag min matlåda och begav mig mot stan. Vid fyra gick jag till Framtiden AB och började ringa runt studenter. Måste säga att en del (okej, ganska många!) där uppe i norra Sverige låter så otroligt lama! Jag vet inte om de är det eller om de bara låter som om de vore det...
Mamma kom och hämtade mig klockan åtta, det blev lite handlande på Konsum (där jag mötte på KK slash Ray slash Kristofer) och sen åkte vi hem. Mamma hade sytt ett litet gosedjur med en bjällra i till våra grannars nyfödda son så vi plingade på och fick möta denna söta lilla varelse! Melvin hette han och var en riktig liten goding. Mamma satt med honom på magen en lång stund och bara hade det gott, det såg man allt. Riktigt trevliga grannar har vi :)

Kort sammanfattning av morgondagen: jobb, hämta ut min mobil, klippning, vaccinering, kanske jobb igen...



Min lånemobil medan min kära Sony Ericsson
varit på lagning...


Kommentarer
Postat av: Annie

Tack så mycket :) Jag är bara så sugen på o börja mixtra, ska ut och plåta Carro imon och då kan de va skoj och kunna fixa lite mer med bilderna än vad jag kan nu :) Tar dock inte ut något i förskott, ifall de inte fungerar :) Puss på dej!

2009-11-17 @ 13:28:58
URL: http://medelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0