grattis mamma!

Idag fyller min kära mamma 53 år och vi befinner oss hos brorsan Simon och hans hustru (hustru, fru... hjälp, vad vuxet det låter!) i Lund. Igår kväll kom vi fram hit, vi hämtade upp min andra bror Joel på vägen och sen väntade en god middag hos Simon & Mia. En maaassa prat hela kvällen och sedan lade vi oss, jag var helt slut.

I morse smög jag upp vid åtta och duschade, sedan fixade jag, Simon och Mia en frukostbricka till mamma. Jag tog ton och därefter sjöng vi och gav henne paket. Mysigt :)
Denna dag har vi gått runt i Malmö! Trevlig stad. Och en massa danskar! Helt sinnes... Jag hittade i alla fall en mysig kofta och lite småjulklappar. Vi lunchade och gick runt flera timmar. Det var så skönt att "slippa" att tänka på jobb för en dag! :D

Ikväll blir det middag för födelsedagsbarnet. Joel kommer hit igen, jag antar att vi ska äta god mat och så kanske det blir ytterligare något paket... Det är väldigt trevligt när en stor del av familjen är samlad :) Väldigt mysigt att bli lite omhändertagen av sina bröder också! ;) Igår låg jag däckad i Joels knä medan han kliade mig på ryggen och Simon satt bredvid och pillade mig i håret. Kan det bli bättre liksom?

På tal om det - jag har beställt helkroppsmassage i veckan som kommer. 50 minuter med någon som klämmer lite här och var, hur skönt som helst ju! Fick nämligen presentkort på det av Gustav när jag fyllde år... Inte fel!

Ha en trevlig lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0